Livrare și Retur

Mai jos găsiți toate detaliile despre modalitățile, prețurile și alte condiții de livrare a produselor Yamato, precum și policita noastră de retur.

Condiții de livrare

Condițiile de livrare diferă în dependență de localitatea în care vă aflați.

Livrare în București și împrejurimi:

  • Pentru comenzi mai mari de 700 RON, livrarea este gratuită.
  • Pentru comenzi mai mici de 700 RON, taxa de livrare este de 50 RON.
  • Livrarea poate fi făcută de către Yamato sau de către Fan Courier.

Livrare în restul țării

  • Taxa de livrare se percepe în funcție de greutatea și dimensiunea produselor.
  • Taxa de livrare va fi comunicată după plasarea comenzii.
  • Livrarea se face de către Fan Courier.

Ridicare personală

  • Puteți ridica personal produsele de la sediul nostru din Șos. Andronache 203, Sector 2, București.
  • Interval de ridicare: Luni – Vineri, 10:00 – 16:00.

Politică de retur

  • Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la www.yamatoexpress.ro și vrei să renunți la cumpărare (implicit să primești banii înapoi), poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice, conform OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
  • Nu se accepta retur în cazul produselor deteriorate, deschise, care prezinta urme de uzura.
  • Rambursarea sumelor aferente produselor (și a taxei de livrare, dacă este cazul) se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de către consumator, însă putem amana acest termen pana ce primim coletul / primim dovada returnarii coletului către noi.
  • Rambursarea se face prin aceeași metoda de plata utilizata de către consumator la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul este de acord cu alta modalitate de plata.

Conform dispozițiilor OUG 34/2014, consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cuexcepția cazurilor în care părțile (consumatorul și comerciantul) au convenit altfel:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordulprealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierdedreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  • furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe careprofesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator saupersonalizate în mod clar;
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive deigienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, acăror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţăpe care profesionistul nu le poate controla;
  • contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze ladomiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel devizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizeazăalte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie,dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilatedupă livrare;
  • furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel depublicaţii;
  • contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
  • prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini,catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadăde executare specifică;
  • furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordulprealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierdedreptul la retragere.
Shopping Cart